Friday, August 28, 2009

Nasi Minyak Hujan Panas (Edisi Ulangtayang Jugak) ^__^


Ni menu berbuka hari Rabu sebenarnya...beselah, xdan nk posting..yang malam tadi, nnt2 letak eh..aiihhh..masa begitu cemburu..keh, keh...Ni ikut tekak anak bongsu akak yang satu2nya tinggal kat rumah skrg ni...abang n kakak2 sume duk kat U dah..sian dia...dia kata lama dah mak tak masak nasi minyak hujan panas nih...aah, ya laaa..tengok2 last sekali buat dulu bulan Feb. 2008 hehe...so emak perkenankanlah permintaan anakanda sorang nih...hubby setuju saja...so layaaannnn eh...ni makan dengan ayam pedas madu berempah tu..akak buat berkuah sikit laaa...pastu wat acar mentah sikit...siap!!!! Nak resepi, korek lah kat Sini ya...salah satu resepi dari geng di MyR gak ni..x hengaat laaa sapa..sowwyyy kat tuan pnya resepi eh..akak masak separuh je dari resepi asal tu..

5 comments:

bintangku said...

alamak... lapar ar... camner nieh?

Azita said...

nasi ni mmg sesuai skrg ni sbb asyik hujan dan kadang2 panas jer...! kain baju dah 3 ari x kering ni...hujan panas...!

Am-flora said...

x prnah cuba lagi nasi ni, cam nak gak try nanti.. billalah tu ya?

payarumput21 said...

Salam..

Lama kita tak singgah sini..

Wahhh.. kita baru je berkira2 nak mencari resepi nasik hujan panas nie.. tup.. tup.. timbul..

Kiranya.. masih tak terlewat.. selamat berpuasa buat kak Ummi dan keluarga.. :)

MamaFaMi said...

Patutlah kat rumah ma tadi hujan sejuk, rupanya hujan panas kat tempat Ummi ye? Hihihi..melawak je Ummi.

Nampak menyelerakan nasi Ummi tu. Kat rumah ni, yang lajunya, nasi putih je! Kalau nak buat pun, ma buat secoet untuk diri sendiri je la! Manalah nak kurus!