Thursday, October 20, 2011

13 Tahun Sudah Menatang Bagai Minyak Yang Penuh ^_^

ASSALAMUALAIKUM....Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...Sempena 13 tahun sudah usia anakku Aiman Hazwan, ku berdoa dengan rendah hati Engkau bukakanlah pintu hati anakku ini ke arah berbuat kebajikan, beramal soleh, berpegang teguh kepada agamaMu dan menuruti segala perintahMu. Engkau peliharalah anakku ini dari segala perkara-perkara buruk dan kecelakaan. Ku mohon padaMu Ya Allah, Engkau ampunilah, berkatilah dan redhakanlah kehidupan kesemua zuriatku jua samada di dunia mahupun di akhirat. Hanya Engkau selayaknya tempat hambaMu ini memohon dan merayu....Kau perkenankanlah segala hajat-hajat kami Ya Allah....amiinn...amiiin..Ya Rabbal 'alamin...


Aiman, anak bongsu mak cayang bucuuukk....belajarlah bersungguh-sungguh, ingatlah segala pesanan, turutilah segala tuntutan agama, bawalah bayangan wajah kami walaupun kemana-mana Aiman pergi dan berada serta apa jua yang Aiman lakukan...semoga Aiman jadi anak yang baik dan cemerlang kehidupan di dunia dan akhirat.....Selamat Hari Lahir anakku, emak dan abah sayang Aiman dan jugak abang kakak yang lain. Tiada dapat dihitung atau ditimbang tara....kasih kami tiada penghujungnya....muaaahhhh!! Hanya kek simple dan mudah ini yang sempat mak buatkan untuk Aiman...Aiman kata nak kek coklat kaann...so balik kerja tadi mak buatkan tuk Aiman dan sempatlah tunggu kek sejuk kejap dan deko ringkas aje....Meh kita amik gambar dulu eh...pagi esok kita makan....eks! ^___^

Harap Aiman suka akan rasa kek ni nnt...esok pagi kita potong, mak suapkan eh..hehe..
Aiman tak kesaaaahhh .... kaaannn ^__^

45 comments:

nonierahman said...

happy birthday aiman...nak coklat seketui. :)

Kjee said...

happy birthday aiman. naseb baik aunty tak ada anak dara sunti. kalau tidak boleh ehem ehem dengan aiman. aiman kesah tak?!!!

kzai said...

slmt hari lahir aiman..
tu dia doa mak yg pnjg utk anak tersayang..semoga segala doa ibu akan terlaksana..aminn..

Miss Vamp said...

untung laaaaaa dok umah. dpt smbut befday kt umah...dpt ade ngn fmly...dpt mkn kek MOM-made...huhu =(
kek coklat plak tuuuuu..tgoda slere.

munna said...

happy birthday aiman... cantiklah kek tu kak ummi

Nieza said...

Happy Birthday Aiman!...semoga menjadi anak yg baik dan berjaya dunia akhirat...insyaAllah..amin..

suka kek yg simple dan cantik gitu kak ummi.:)

AZLITA AZIZ said...

Happy B'day aiman...
Amin.. Amin.. Amin...
semoga termakbul segala doa ayah dan bonda tersayang..

Semoga Aiman berjaya di dunia dan berjaya juga di akhirat..

ilahjy said...

2 aiman..selamat hari lahir ke 13 thn sama dgn anak mak long yg bongsu nur liyana.. sejak mak long kenal mak aiman masih berwajah keanak2an..tapi hari ini aiman dah berwajah dewasa dan amat lawa/encemmm sekali..nampak serius orgnya sebab sama bulan dgn pak long Kob..pak long kob 18 okt...
semoga aiman diberkati jadi lah anak yg diharapkan oleh mak ayah abg dan kakak2...jgn lupa kek tuu kasi sikit kat mak long ilah tauuu..

Oh Oeya said...

Amin, Amin Ya Allah.

Selamat Hari Lahir Aiman Hazwan :)

Meriah cekelet kek nyer Kak Ummi :)

Yatie said...

Assalamualaikum Kak Ummi cayangggg,
Syukur Alhamdulillah...kini Aiman sudah menjejaki umur 13 thn. Selamat Ulang Tahun Kelahiran buat Aiman yg hensem, moga segala doa dan harapan ibu serta keluargamu di makbulkan Allah swt dan semoga Aiman menjadi anak yg sentiasa membahagiakan dan membanggakan ayah, ibu serta berjaya di dunia dan di akhirat. Aaminnn...

izahdaut said...

happy birthday aiman.. semoga menjadi anak seperti yang diharapkan oleh kedua ibubapa...menjadi anak soleh n beriman.. yang berguna buat agama... yang bersinar bak permata kemana jua perginya.. semoga senantiasa diberkati dan disenangi.. wish u all the best!!

sofea fayyadh said...

Selamat Hari Lahir Aiman..
Moga jadi anak yang soleh, mentaati perintah Allah dan RasulNYA, ibu dan ayah..

*cantiknya dekorasi kek.. saya jadikan sumber ilham saya la pulak ye

E-na Lovely Kitchen said...

Amin. Moga aiman jadi anak yang soleh penyejuk hati ayah n ibu...k.e-na ambik kek comeiii tu aiman tak kisah kan...(layak ke panggil 'kak' hihiii)

pssst: admire k.ummi punya semangat...dlm kepenatan balik keje smpt buat kek birthday...masak dinner lg kak?

quinnie said...

happy b'day aiman...cantiknya kek dia...:)..moga menjadi anak yg soleh didunia dah akhirat....

kak ummi...tempat letak kek tu pun cantik..siap kerawang2 lagi....suke..:)

Yat Maria said...

Happy Birthday Aiman

Semoga panjang umur, murah rezeki...menjadi anak yang soleh...

K Ummi...santekk arr kek tu...Gd job kak!!

umi's cup cake said...

Selamat HAri Lahir Aiman,
Semoga menjadi anak yang terbaik diantara yang terbaik kepada ibu, ayah dan keluarga...

~deashuQin~ said...

kek yg menarikkk!mst sedap!

kakchik@ella said...

Selamat hari jadi Aiman Hazwan, Kak Ummi, nama anak kakchik Aiman Yusuf.

BTW kak, kek itu sgt seksi dan menggoda. Bestnya kalau dpt jadi jiran akak eh .. boleh tumpang sepiring.

Kakwan (K1) - citarasawan said...

selamat hari jadi to Aiman, cantik kek nyer mak buat yeaaa..

Jay said...

wow...d cake looks divine n awesome..
Tasty Appetite

Mak Qis said...

hepi bsday aiman tak kesah hehehe...dh 13 yer si bongsu tuh...kek tuh cantikk..msti sedapp...

CitarasaKu said...

Selamat ulangtahun buat anak akak Aiman semuga berjaya.

Anna Qawina said...

Happy Besday Aiman..semoga menjadi anak soleh..berjaya dunia akhirat

Aiman tak kesaah kan acik ambik kek tu? hehe

Mas said...

Amin....
aunty mas pun aminkan juga semua doa2 mak aiman tu...


happy birthday aiman...
semoga menjadi anak soleh..
berjaya dunia akhirat...

wahhhh...cantikk kek tu..

anymz said...

happy bday aiman..arramak..acik anim takde anak dara kecik lagi lah..kalo tak mmg dah anta rombongan dah ke kuantan pi pinang aiman..eh!..terbalik kot pulak dah kannnn?..hehe
semoga membesar menjadi anak yg soleh ya aiman.dengar kata mak dan abah dan ingatlah di mana bumi di pijak di situ langit di junjung..:)))

Ida,Japan said...

ni la Aiman tak kisah tu ye kak..he..he Happy birthday aiman..moga doa mak itu dimakbulkan olehNya..dpt kek coklat yg sedap dan cantik ye mak buat

kak ina kl said...

happy birthday aiman..semuga menjadi anak yang membanggakan kedua ibubapa dan keluarga tercinta.

Aziela said...

Happy Birthday Aiman. Insyaallah, dari raut wajah pun dah menunjukkan dia adalah seorang anak yang baik. Dengan doa dan kasih sayang ibu terchenta... pasti dia akan membesar bahagia dan membahagiakan. Amiinnn.

cik cek said...

Alamak...lewatnya kak cek sampai....mengah2 belari...nak wish happy birthday kat Aiman...Aiman tak kesahkan auntie lewat sampai...semuga menjadi anak yang soleh...berjaya serta cemerlang...amin....

Ummiii....encem anak ummi...ada tahi lalat manis lagi....:D

Sharifah Nadzarah said...

hepi besday tuk anak akak..aiman...
semoga menjadi anak yg soleh...

Lieya said...

Happy birthday aiman, semoga menjadi anak yg soleh ye...

Fitri Senin said...

hensome anak akak..happy 13th birthday!!!

rahel said...

Selamat Harijadi Aiman..jadilah yang terbaek..

Ummi said...

AMIIINNN...TERIMA KASIH KEPADA SEMUA YANG SUDI BERKUNJUNG DAN MENITIP UCAPAN DAN DOA BUAT ANAK AKAK AIMAN HAZWAN...HANYA ALLAH JUA LAH YG MEMBALAS ATAS KEBAIKAN DAN KEIKHLASAN KALIAN...AKAK AMAT2 HARGAI DAN TERHARU..LOVE YOU...!

ainhany said...

epy besday aiman..
bertuahnya ada mama yg hebat..
airtangan mama telah menceriakan hari lahir aiman..harusnya bersyukur dan mentaati mama..

Muga aiman anak soleh.Amin

Ummi said...

Ainhany -
Amiiinn....terima kasih Ainhany, kek yg sempoi2 je xdan la nak deko2..lambak2 jek...hehe

CT Delima said...

As'salam kak Ummi

Alahai anak mak cayangggg. dah besar panjang, sangat ensem dah anak mak ni ya tertarik dgn tahi lalat Aiman tu kak. penjejuk hati bila dah besar nanti..hehehe

untuk Aiman Hazwan, Happy birthday ya, semoga apa yang dihajati mak dan abah akan tercapai. semoga doa2 kedua ibubapa akan termakbul hendaknya..insya'Allah..aminnn..aminnn Ya Rabbal Alamin

kak nampak sedap kek tu buat kek coklat apa kak :D

Ummi said...

CT Delima -
Wkmsalam...Amiiinnn...terima kasih CT. encem eh..anak sapa la tu eh...hehee, insyAllah moga2 termakbul doa kita ibu bapa ni kan... Tu Eggless Choc Cake jek CT, senang nak godek, xyah kuarkan mixer bagaii...hehehhee, belum bedah siasat lgk...nnt akak tayang eh.. :)

Wanieyra said...

Happy Birthday Aiman...

tun_telani said...

happy birthday aiman.. aminn mainn. tun aminkan doa kak ummi. moga aiman jd anak yg soleh, insyaAllah..

ps: cantik kek ^^

Mat Gebu said...

Selamat hari lahir aiman, minta maaf pcm lambat beri ucapan. Moga diberkati Allah swt yea...mak aiman kata kat pakcik mat, dia nak beli kan aiman menan...kan kak ummi...lalalalalala

Ummi said...

Wanieyra -
Terima kasih Wani... "))

Tun_Telani -
Amiiinn..Terima kasih ats doanya ya Tun, muaaahhh!

Mat Gebu -
Waaaaaaaaaa PCM lambat dtg...pastu goda2 pulak suh beli menan..Aiman Tak Kesaaahhhh!! :))

Diana @ Melley Mey said...

Diana juga yang ketinggalan.. huhuuu...
Happy Belated Birthday Aiman... Moga menjadi anak yang berguna.. menjadi kebanggaan ibu n papa Aiman... berjaya dalam hidup dunia dan akhirat... Amin...

ijan said...

Happy birthday buat Aiman, bongsu kesayangan keluarga.. semoga Aiman sentiasa dikurniakan kesihatan dan ceria2 bersama keluarga tersayang. Semoga berjaya didunia dan akhirat hendaknye :)

MamaFaMi said...

Amin amin pada semua doa yang telah Ummi panjatkan buat Aiman. Happy birthday Aiman.

Aiman, lain kali kalau mak kata, hari ni ambil gambar, esok baru potong dan makan, Aiman jawab cenggini tau.. aunty ajar.. MAK, PENANTIAN ITU SATU PENYIKSAAN! Hihihi....