Monday, August 1, 2011

Salam Ramadhan, Selamat Berpuasa dan Terima Kasih Atas Kad

STICKY MODE ENTRY


Assalamualaikum....

Jika hati sejernih air, jangan biarkan ia keruh, jika hati seputih awan jangan biarkan ia mendung, jika hati seindah bulan hiasilah dengan iman, kini Ramadan akan tiba sebulan lagi, dgn kerendahan hati maafkanlah segala kesalahan.

Allahumma bariklana fi-sya’ban wa ballighna ramadhan
- Marhaban Ya Ramadhan -

Salam dari akak dengan hati yang tulus ikhlas sempena Ramadhan al Mubarak, semoga kita semua akan dapat menjalani ibadah puasa kali ini dengan lebih sempurna dan diberikan kekuatan iman untuk meningkatkan segala amalan agar kita dikembalikan kepada fitrah diri yang bersih lagi suci. Akak juga menyusun jari sepuluh memohon maaf seandainya sepanjang kita bersama di alam cyber ini, jika terdapat kata-kata dan perbuatan yang tidak menyenangkan, sesungguhnya tanpa niat dan tidak disengajakan. Semoga hubungan yang terjalin bertambah erat dan sama-samalah kita buang yang keruh dan ambil yang jernih.

Terlebih dulu juga akak mohon maaf sekiranya di bulan Ramadhan ini akak tidak dapat atau tidak sempat berkongsi resepi-resepi sekerap selalu.... Al-maklumlah, segalanya pasti amat terbatas dan terpaksa dihadkan. Akak pun taknak terbeban jika masa tidak mengizinkan....harap-harap ada sedikit masa untuk akak di sini. InsyaAllah akak cuba....

Salam sayang dari Home Sweet Home...Sudi-sudikanlah ambil kad tanda ingatan buat kalian semua dan akak dahului dengan ucapan terima kasih pada yang sudi. Akak pun ada jugak kad-kad yang belum dikutip nih... ^___^ insyaAllah selepas ni akak angkut k.

Kad-kad yang sempat akak kutip...Terima kasih semuanya..sori xdan nak letak backlink lg.

Dari Noorsha

Dari Izah

Dari Dayangjack

Dari Nor

Dari Azlita

Dari Kak Rose

Dari Mas

Dari Yatie


38 comments:

AdyBudika said...

thanks mummy... love u much!!!!! muahhhhh

Oh Oeya said...

Sama-salah kita ye K'Ummi :)

lina_pg said...

selamat menambut Ramadhan AlMubarak juga buat kak umi sekeluarga.Semoga beroleh keberkatan di bulan yg mulia ni

bersama kak Es said...

sahur apa pagi ni kak?

bersama kak Es said...

pagi nanti* hehe

izahdaut said...

assalamualaikum ..
selamat menunaikan ibadah puasa buat kak ummi sekelaurga..semoga ramdhan ini membawa seribu keberkataan untuk kita semua.mohon maaf juga dari saya jika ada tersalah kata, terlebih komen terlebih gurau senda.

datang nak amik kad juga. tq kak ummi

mamanajmi said...

Salam Ramadhan juga buat K.Ummi dan keluarga...

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum akak ummi cayang...
salam ramadan juga buat akak sekeluarga... kalau ada salah n silap harap d maafkan yer akak.... terima kasih kadnya akak..

Mas said...

Salam Ramadhan juga buat K.Ummi sekeluarga..

AZLITA AZIZ said...

Assalamualaikum kak Ummi...
Ita pon nak minta maaf andai dlm hubungan kita di alam maya ni ade tercalar hati dan terluka perasaan... semoga hubungan yg terjalin lebih akrab..
salam Ramadhan dari ita sekeluarga untuk kak Ummi dan keluarga juga...

Wani said...

selamat berpuasa buat kak ummi dan keluarga :))

Mylady said...

Assalamualaikum Kak Ummi..

Selamat Berpuasa dan mylady doakan semoga akak diberi kesihatan tubuh badan dalam menjalani ibadah di bulan Ramadhan yang mulia ini....:-)

Fitri Senin said...

Salam ramadhan

ros@JMC said...

salam kak ummi sayang, slmt berpuasa ya kak, dan selmt memasak utk iftar juga, ros nak minta maaf jika ros ade terkasar bahasa dengan akak ye...slmt berpuasa

Antan Bertingkah said...

Selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak Kak Ummi...

nOOrsha said...

salam ramadhan kak ummi..moga dilimpah rahmat dan redhanya pada bln yg penuh berkat ni ..:)

Rima said...

Selamat menyambut bulan ramadhan yg mulia ni buat KUmmi and keluarga.. masak best best ok so we can also masak yg best best hehe

Sizuka said...

Salam K.Ummi,

Selamat menyambut ramadhan al-kareem buat k.ummi sekeluarga :)

eMMe said...

Selamat menunaikan Ibadah Puasa kak ummi dan keluarga~

Baju Kurung Budak said...

Salam.
Selamat berpuasa juga kepada Ummi.
Semoga di Bulan Ramadhan ini di beri berkat dan dapat menunaikan ibadah puasa dengan mudah.

CA said...

Salam Kak ummi

Salam ramadhan dan selamat berpuasa juga buat kak ummi dan family.moga ramdhan kali ini ramadhan paling bererti buat semua..amin..muuahhhh!

Yatie said...

Assalamualaikum K.Ummi,
Slmt berpuasa juga buat akak sekeluarga, moga ramadhan kali ini memberi keberkatan dan rahmat buat kita semua..Aminn.

Mamasya said...

Salam Ramadan K.Ummi. Slmt berpuasa buat K.Ummi sekeluarga. moga Ramadan kali ini lebih sempurna dan bermakna.sy juga mohon maaf juga jika ada salah silap.

Amie said...

Selamat menjalani ibadah puasa sepanjang bulan Ramadhan yang penuh keberkatan ini.

Ijan said...

Salam Ramadhan Al Mubarak dan selamat berpuasa buat Kak Ummi sekeluarga :)

cplud miera said...

Salam Ramadhan buat kak ummi sekeluarga

Citarasa Rinduan said...

salam ramadhan utk kak ummi sklrg..
aduh!!
cantiknya kak nie, ayu ambil dan gantung dlm blog ayu tau..

ayu pun ambil kesempatan nak mohon kemaafan andai spjgn persahabatan y terjalin ayu ada terkasar bahasa..

sayang kak...

Sha HomeMade Cake n Choc said...

salam ramadhan di tinta maya..buat kak umi sekuarga

Ayu Safieza @ Humaira' said...

Assalamualaikumwbh Sis…
Ayu ingin mengucapakan selamat menyambut ramadhan. Semoga kita sama2 memanfaatkan bulan yang penuh rahmat, keampunan dan yg dijanji dijauhkan dari neraka ini oleh NYA. Mohon maaf jika ada tersalah, terusik, terkata dan terbicara yang mungkin ada menyakiti selama ini.:)

Have a blessed and contented Ramadhan for u and family…Amen.

Fitri Senin said...

banyaknye dapat kad puasa..salam ramadhan kak :)

Deliah's Deli said...

salam ramadan n slmt bpuasa utk kak ummi sekeluarga.

norlida said...

Selamat berpuasa buat Kak Ummi sekeluarga, semoga beroleh keberkatanNYA di bulan yg barakah ini. Tq kerna sudi bekongsi resepi di blog,byk yg telah saya cuba menjadi, semoga di beri ganjaran pahala atas keikhlasan Kak Ummi berkongsi ilmu bersama, insyaallah, amin2.. Luv U !!

Nur-nba said...

Assalamualaikum.. Selamat berpuasa buat Kak Ummi sekeluarga..
Mohon maaf jika ada tersalah kata dan tersilap bahasa. Mesti Kak Ummi masak lauk sedap2kan...

Juwita Jamaludin said...

salam kak ummi.. selamat berpuasa ye kak.. semoga puasa kita diteri oleh nya.. terima kasih atas semnagt dan dorongan akak.. sayang akak..muahh

Uncle Lee said...

Hello Ummi, here's wishing you and family,
Telah berlabur tirai Syaaban menjelma pula Ramadhan.
Saya ucapkan moga berjaya menunaikan puasa dengan Jayanya.
My best regards.
Lee.

anymz said...

salam ummi,
selamat berpuasa buat ummi dan family ya..:)

azila said...

Salam K.ummi..selamat emnyambut ibadah puasa..semoga thn ni akn menjadi antara ramadhan terbaik utk diri kita..ampun maaf dr kami berdua:)

Oh Oeya said...

Ermmm?!!!

http://ummizaihadi-homesweethome.blogspot.com/2010/07/agar-agar-milo.html

dengan

http://yatie08.blogspot.com/2010/08/aku-dan-kenangan.html

macam pernah ku lihat.. tapiii.. di mana ya?!!!