Tuesday, August 16, 2011

Sekali Lagi Ke Udara ^__^


Assalamualaikum...

InsyaAllah, petang ini sekali lagi suara serak-serak buluh retak akak akan ke udara untuk berkongsi resepi kukis raya lak dengan pendengar-pendengar Pahangfm....resepi kukis favourite sepanjang zaman dalam family akak dan mesti berasaskan barangan tajaan jugak. Kepada yang sudi nak mendengar boleh dengarkan Segmen Rasa Ramadhan hari ini jam 4.15 petang pada frekuensi radio Pahangfm 104.10 di Kuantan (kat daerah lain akak kurang pasti) atau kepada yang tidak dapat mendengar siaran radio, boleh cuba dengar secara online di SINI....setakat ni akak pun sambil-sambil dgr online jek kat ofis ni....

Ok, sekian berita terkini dari Home Sweet Home...andainya sudi dan berkelapangan nak dengarlah kan, tiada unsur paksaan taauu, suka-suka ajee...hehe

Terima kasih seribu kepada Fizza, DJ Pahangfm atas pelawaan ini...pemalu sangat rupanya Fizza ni bila di luar, di radio komain berceloteh..hehe


10 comments:

Rozita said...

ok...mesti dengar kali ni kak.. x leh miss!

Siti Indrawati said...

Salam Ramadhan kak..ok saya pun akan dengar suara akak petang nanti,x dapat bersua muka dpt dengar suara pun jadilah hehehehehe..

Sunah Sakura said...

wahhhhhhhhhhhh~ 4.15 ye~ saya tungguuuuuuuuuuuuu~ nanti buzz kat YM kalo da 4.15 ye... :p

Mamasya said...

Syabas k.Ummi ke udara lagi!

sweetazezah said...

salam...waaawaa..tahniah tuk akak coz ON-Air Lagik..smoga terus sukseezz bersama2 resepi mengancam lagi!!brav0000!
me:Jijah at KLia..

http://channels2u.blogspot.com/ said...

http://channels2u.blogspot.com/

CA said...

Salam kak ummi..

wahhh..sy nyanyi kan lagu fran aa
" ku ke udara lagi..bersama mu kembali..dengan rangkaian resepi yummy yummy..."

Tahniah..Muahhhh!

dZana said...

wah kak.. tahniah.. ngetop tul akk ni..

Oh Oeya said...

Terpaksa rela miss it huk! huk!

HomeKreation said...

Salam Ummi. Tahniah, dah masuk radio lak ni. Tingin nak dengar suara Ummi tp bila klik takda pun....