Thursday, August 12, 2010

Salam Kemaafan dan Selamat Menunaikan Ibadah Puasa

UNTUK ENTRY TERBARU SILA SCROLL KE BAWAH YEA...


Assalamualaikum....Esok kita akan mula berpuasa dah kan...Di kesempatan ini akak ingin mengucapkan Selamat Menunaikan Ibadah Puasa kepada semua umat Islam di seluruh dunia dan kepada semua sahabat-sahabat blogger jauh dan dekat. Akak juga ingin memohon berbanyak maaf sekiranya terdapat keterlanjuran kata atau terguris rasa sesama kita tanpa disedari dan tidak disengajakan. Marilah kita berbaik sangka dan mengeratkan silaturrahim di bulan penuh barakah ini, semoga kita semua mendapat keampunan dariNya dan dipanjangkan umur dan dapat menunaikan ibadah dalam sihat walafiat jua hendaknya...Semoga ibadah kita semua diterima dan memberikan impak yang baik dalam menjalani kehidupan seharian selepas ini...amin, amiin Ya Rabbal 'Alamin....

Sama-samalah juga kita menghayati kedatangan bulan mulia ini dan elakkan lah pembaziran dan semoga segala nafsu-nafsi kita tidak juga menjurus kepada pembaziran atau keinginan melampau...Banyakkanlah bersedekah dan membantu golongan yg di dalam kesusahan dan berkat doa mereka juga kita akan semakin mendapat rezeki yang melimpah ruah..

Akak ingin juga memaklumkan kemungkinan masa amat terbatas untuk akak meng"update" entry di Ramadhan ini...Tengoklah mana yang berkesempatan sahaja lah yea....Kepenatan bertarawih mungkin akan mengatasi keupayaan mengadap "dapur"akak di sini....heheee...Ok, jaga diri dan jgn makan banyak sangat yeaa....ala kadar je laa kan...Ini sebenarnya peringatan untuk akak sebenarnya...hehee..Salam buat semua..

14 comments:

Mat Gebu said...

salam kak ummi...
Saya pun sama, mohon ampon dan maaf yeaa...walaupun saya ok, tapi ada kala masih juga perasaan "sakit" itu wujud..hmmm saya stress lah keadaan macam ni...tak sukaa...

ijan said...

Salam Kak Ummi..
Kami nak ucapkan selamat berpuasa buat akak sekeluarga... selamat berterawih dan selamat hari raya in advance. heheh :)

blackcardomompods said...

salam ramadhan kak ummi.moga2 di bukakan segala pintu rezeki buat kak umi

Umm Mymoonah said...

Salams Ummi, Thank you for visiting my blog and following me, I'm glad that you liked my blog.
Ramadhan Mubarak to you and your family.

cikmanggis said...

salam Ramadan & selamat bersahur dan berpuasa buat Ummi sekeluarga.

cikmin said...

salam ramadhan buat kak ummi dan keluarga ye.. :)

hana said...

salam ramadhan wat akak skluargaa... maap jugak klu kiter ada wat silap ngan akak! maklom la adik akak sorang nih gonjol! hahahahaa... buka macam2 tuh jgn luper kiter tawww!!! muahhH!!

Kerull @ Kay Enn said...

Salam K.Ummi..Salam Ramadhan dan selamat menjalani ibadah puasa bersama keluarga tersayang...

ijayuji said...

Salam kak ummi cayang! SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN buat akak sekeluarga d sana dr kita d sini yg akn berpuasa esok hari insyaAllah.. winduuuu nak dtg umah akak :D leh dtg tak ni? kikiki.... ampun dan maaf dpinta sekiranyer menyinggung perasaan akak sepanjang kita berhubungan ya.

fmina08 said...

salam kak ummi..salam ramadhan wat akk sefamili..

Suzi said...

salam kak ummi,

selamat berpuasa juga dr sy.
maaf zahir batin

ohoeya858.blogspot.com said...

Salam. Moga K'Ummi sihat.. Selamat Berpuasa utk K'Ummi sekeluarga..

wana yusuf said...

Salam ramadan buat ummi sekeluarga...
semoga kita sama-sama mendapat keberkatan di bulan yg mulia ini...

Opah Ju said...

salam ummi.....ni akak yg kita jumpa
dkt kedai runcit aritu...yg dut sibuk tanya bila tarikh luput tepung
tempura...