Monday, February 14, 2011

Paratha Segera Dengan Sardin

Salam semua....sori lah ek.....tayang paratha dengan sardin tengah-tengah malam ni...sesuai ke tak eks...x kesah laaa...kot ada yang nak lepak2 malam2 ni pun leh gak cari2 dalam esbok tu paratha segera, goreng dan tumis sardin sikit...wallaaaahhh..sah-sah kenyang sampai pagi esok...hehehehee...Kat Malaysia sekarang makan xda lah skima sangat dah kan....kalau dulu nasi lemak, ke nasi kerabu ke, nasi dagang ke, pulut ke, roti canai ke, makan untuk pagi jek...now x kira...rasa nak makan...order jek...semua tu ada jual walaupun malam2 hari....hahaha...so layan je la menu ringkas akak pagi minggu semalam sebenarnya....kalau rasa nak buat esok pagi, ok la kan..layaaannn...
kalau rasa lapar, malam2 ni atau nak bersengkang mata tengok movie, perut lapar..leh layan ni kan..kan...

9 comments:

Diana @ Melley Mey said...

heheee.. memang terus lapar tgk paratha ummi nie.. hehhee

Citarasa Rinduan said...

kak ummi....
mug pink panter tu sama ngan ayu punya.....

kenangan di era 2000..hhehehhee

Erani said...

Wah sama la sarapan pagi semalam..hehe. Selamat berkenalan.

H Y D E said...

aiseymen.. bikin lapar aje malam2 cmni

Nenek Tua Tewaskan Perompak"

Farra Dhelina said...

salam..

sdpnya umi..sambil tgok tv layan sardin..wallahhh

NoorMasri said...

sedap ni makan panas2...mintak sket kak !

Mak Qis said...

aduhai..lapa la plak memlm neh tgk paratha sardin...telan air lior dulu laa

Nieza said...

Assalam kak ummi...ya betul tu kak...kalau saya tak kira siang mlm pun saya belasah juga...hehe lama tak mkn paratha ni.

Yat Maria said...

Salam kak Ummi,

disaaat kelaparan, menu cam ni yg paling ringkas & sedappp..mesti standby paratha segera dlm freezer..kalo lapar gilos lahi nak uli tpg, confirm pengsan arrr :)