Monday, February 7, 2011

GEGAR 1000 BLOG...TEMPOH 3 HARI SAJA!

Waaaaaaaaaaahhh Ben Ashaari nak gegar 1000 blog lagik!!! Adeeeii sapa berani??? Cepat-cepat...! Nanti terlambat, nangisss you....! Akak pun nak war-warkan kepada sesiapa yang berminat untuk digegar blognya oleh Ben, macam blog akak ni xyah laaa...nnt Ben malu-malu alah lak dengan akak ni...hehee. Ini sebagai usaha akak je untuk menarik adik2 yang kebetulan menjengah blog akak ataupun yang baru berblog tu agar lebih dikenali apabila digegar oleh Ben nnt...so adinda-adinda semua, apa lagi...amatlah dialu-alukan....sila click Sini...!

Sangat mudah .. caranya , buat satu entri ...

1. LETAK HEADER BEN ASHAARI BLOG - macam akak buat kat atas tuh...

2. TAJUK - GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI dan linkkan ke entri ini ! Dah link
tuuu..

3. Tulis SAYA SOKONG DUNIA BLOG dan SAYA SUKA KERANA SAYA MINAT
MENULIS DAN MEMBACA BLOG ! ANDA BAGAIMANA ??


4. Tinggalkan url anda di ruangan entri Ben Ashaari tersebut.

TARIKH TUTUP : 9 / 2 / 2011 , tepat jam 6 petang ... Bagaimana ? Berani ??

8 comments:

Mat Gebu said...

Terima kasih mek rebit..oppss..dah tukar sekarang...mak rama2..hahaha..

Ummi said...

Mat -
Huuuhhh...tadi ada lalat @ langau la kat sini Mat, tp akak dah serkap, buangkan...bukan rama2 tau...rama2 cantik..hahahahhaha

Norfa said...

gegar sini jugak

nescafe_ais said...

gegar kat sini...

apisv2 said...

mengunjungi dan menggegarkan blog anda!
referal dari blog abg ben=)
nice blog;)
blog apisv2

.:hanna radzi:. said...

dtg gegarkan blog ni :)
feel free,visit my blog lak :)

fRaMe+LenSeS said...

Wahhh.. nadh pn rasa gegaran ni.. wahhh.. nak join sekaki menggegaQ nih..

Nadh datang melawat,
Salam ziarah, salam kenai dari Nadh

Entry khas buat adik2 baru lepas SPM Jangan Pernah Berubah

Farah Shamsudin said...

Salam Gegaran! Saya adalah pembaca baru kamu.. Jemputla ke teratak saya..