Friday, February 19, 2010

Roti Marble Coklat (Ulangtayang)


Jom makan roti je la pagi ni yaa...saja je akak buat semula Roti Marble Coklat ilham dari Ros JintanManis.Com yang terror buat roti tuh...tapi memang x berapa menjadi jugak la marble akak ni...2 adunan akak buat sebab nak bagi kat Najiha sebekas, dapat 2 bekas, 2 pattern keluar..hahaa...tibai je ler...nak kena belajar marble lg la lenkali kan Ros..huhuuu...x berseni sungguh akak ni kalu dibanding dengan marble Ros yg cantik tu...Dulu dah penah buat masa uli-uli tangan..lain gak marblenya...tengok Sini hehee...Dah la tu, masa adun yang coklat tu, akak tonyoh2 je lebih kurang nak cepat, maklumlah malam2 duk mencanai..kurang ratakan...Ok lah kali ni suruh cik BM la pulak menguli...Layan je ler...roti ni mmg sedap! Thanks Ros cayang...muaahhh!

tengoklah, dah lama x mendandan rambut anak agaknya...hehe
Lepas keluar dr oven, akak sapu butter sikit...tu pasal berkilat n roti lg lembut laa..

1 comment:

ima said...

salam kak ummi,cantik dan menarik roti akak tu...memang terliur habislah ni...