Friday, February 26, 2010

Butter Prawn Lagi

Butter Prawn lagi atas permintaan...hehe....Semalam akak pesan kat hubby belikan udang sikit, sekali dia bawak balik tu dia..banyaknyaa...dah la udang pun udang "sunti" lagik..hehee...puaslah nak bersihkan...Alahai udang kecik2 banyak ni nak buat apa la eh, duk ber3 jek, nak goreng2 kunyit je ke akak tanya dia, pastu keluar la pulak selera dia, suh wat butter prawn sebab dah lama x makan...ek eleeehhh...nk cover line la tuuu..sebab dah terbeli banyak...hehe...xpa, masak camni sedap, senang dan boleh diratah begitu je kan....Akak masak sikit je ler, lebih simpan la kot nak merencah masak lain lak nnt. Ada banyak resepi butter prawn dengan pelbagai style masak...yang ni tengok kat Sini ya...Ada jugak satu lg style tengok kat Sini eh....Ok, jom makan udang....hehe

1 comment:

ima said...

salam kak ummi...saya butter prawn hari2 pun x pe kak...suka sgt tapi malas nak buat...hehe