Wednesday, February 17, 2010

Puding Susu Koktel Lagi


Weeeee..cuaca panas sungguh sekarang kan, kalau dapat puding camni, memang sedap. Puding ni antara yang akak bawak ke KL hari tu...sori la yaaa..dah habis...sampai je kat rumah adik akak, semua pakat2 tibai dah sebabnya cuaca di KL memang panas sungguh...sekejap jek licin..hehe...Adik akak cakap, pandai je akak baca citarasa tekak dia yg memang nak makan sangat puding tp dia x sempat buat sebab duk kena jaga adik akak yg sorang lg tu bersalin dan berpantang kat rumah dia...orang berpantang, tengok je ler...hehee, sori la ya Ja..lenkali kak ngah buat eh..Dah penah buat 2 3 kali dah resepi Jun nih...ni pun lama dah x buat..nak resepi, sila click kat sini yaaa..ceeedaaaapppp!!

9 comments:

♥LOVE2COOK♥ said...

Hi KakUmmi, wow puding!!! Really suits the hot weather now! Pls pass me some tooo...hehehe..:)

Looks like I have to get some fruits cocktail stock too! :)

kulop ludin said...

haih...
terlior teman nengok pepuding tuh!!
time2 paneh nie...
lega rasanyea kalau masuk ke tekak!!
thumbs up!!
mesti sedap!!

NurulAzriKhalisah said...

salam akak...
dah lama sy follow blog akak neh sbb suke tgk resepi2 yg ditayangkan...
smlm baru je terfikir nk buat puding ni. alih2 tgk akak post entry puding ni plak. memang akan vroom2 skang la cari bhn2 nye....
tq2... =)

CT Delima said...

k.ummi kat KL memang panas sangat2 kak. kalau malam nak tido punya lah payah. kena berpeluh macam mandi baru leh tido hehehe.

memang sedap puding ni, lain kali k.ummi buat ler lebih2. kalau terover buat pun x per ct leh tolong habis kan hehehe.

ummi said...

Love -
Hehe..seing to the hot weather now, i think you should have some...hah, just with one click, so simple yet sooo nice..

Kulop Ludin -
Aah, atenyee, cuaca sekarang ni paneehh bebenor, elok sangat ler kalu telan mende alah camni..hehe

NurulAzriKhalisah -
wkmsalam..terima kasih sudi singgah selalu..emm, dah kebetulan tu, elok sangat lah buat kan..sedap panas2 ni pekena puding kan.

CT -
Yoo laaa..akak pn baru balik dr KL kelmarin, huk alooo panas betul laa..rasa nk balik Ktn berendam je kat TC hehe..hehe, lenkali la akak buat terover tu ya..yg ni dah licin CT..hehe

ijan said...

Aduhai puding kak ummi.. menggugat deria rasa di tengah malam2 beginih. Aduh! ewah.. berdrama pulak. nak curik sebeas wat balik nie.. awwww! :D

Ummi said...

Ijan - weee nak curi bekas besar ke bekas kecik tu..hehe

Kancilbiru said...

feveret saya ni puding ni...selalu buat sebab family pun suka..hehe

Biey said...

ngetest wat puding susu koktail...harap2 menjadi.hehehhe