Monday, May 25, 2009

Chocolate Chips Muffin

Ni entry masak2 malam Jumaat kelmarin buat bekal Najiha ke Uitm...saja lah untuk kudap2...pagi Sabtu tu Ummi goreng mee jek, dia bawak bekal jugak....Dah penah buat dah muffin ni...Resepi kak Liza, so layan kat Sini ya..

Saja wat dua papercup berlainan..

3 comments:

ain said...

hari ni, saya nk try lemon yogurt muffin kak ummi. jeng..jengg..jenggg!

Jamie said...

Sama lah pulak. Saya pun buat muffin gak hari sabtu. Akak tak kena demam meroti ker? hehehehe

MAMASYAZA said...

nampak sedap ja muffin yg akak buat...kena try la cam ni