Wednesday, June 22, 2011

Segmen Blog Pilihan : Kenali Mereka - Terima Kasih Ben!

Assalamualaikum.....Entry penghargaan kepada Ben Ashaari atas ingatan beliau kepada geng-geng blogger masakan yang sempat beliau kenali....Terharu akak melalui Segmen Blog Pilihan - Kenali Mereka kerana telah memilih blog akak sebagai permulaan. Akak perasan ada blogger-blogger baru dah terjah masuk bertanya khabar ni.... moga terpaut rasa persahabatan sesama kita selepas ini.

Sesungguhnya kami blogger masakan pun tiada masalah untuk berkenal dan saling bertegur sapa, berkongsi idea dan ilmu dengan blogger-blogger yang berlainan bidang blog masing-masing. Inilah kelebihan dunia cyber di mana kita boleh merasakan mereka yang kita kenali di sini sentiasa hadir memberikan inspirasi dalam kehidupan seharian dan mengubah persepsi kita sendiri terhadap silaturrahim alam maya ini....

Semoga kita sama-sama memberi dan menerima...itu sebaiknya...Yang baik kita jadikan teladan dan yang buruk dijadikan sempadan....Moga kita sama-sama dapat saling menegur, memberi kata nasihat dan perangsang di dalam dunia blogging ini....amiiinnn..

Sekali lagi, terima kasih Ben!

9 comments:

Yatie said...

Assalamualaikum Kak Ummi,
Mmng besar jasa Ben ni, walau busy dan makin popular..Ben tetap ingat kita blog masak2 ni...terharu di buatnya...moga persahabatan ini berpanjangan hendaknya.

Que said...

tahniah


Entri bes kat sini Malaysia vs Lubnan 23 Jun 2011

No Lan said...

tu la kan kakUmmi..mudah2an enBEN dan kakUmmi serta yang lain akan murah rezeki lepas ni..besar sungguh jasa mereka..semoga kakUmmi tak jemu2 memberi panduan dan tips berguna untuk kami yg baru nak kenal periuk belanga ni hehe..

Anonymous said...

Tahniah kak...bertuah dipilih en Ben...muga kak ummi terus sukses dan muga terusan memberi ilmu serta tunjuk ajar bagi yang memerlukan....terutama owang cm kita...

Sunah Sakura said...

eh, blog sapa ni, blog sapa ni???? tak kenallllllaahhhhhh... ahahahhaha~ :p


tahniah mek rebit, eh salah! tahniah kak ummi!!! :p

Unknown said...

Kak ummi..
tahniah ya

Azlita Aziz said...

tahniah kak Ummi dari Ita...
semoga kak Ummi terus maju, dimurahkan rezeki dan di berikan kesihatan yg baik untuk terus berblog dan menyumbangkan karya dalam dunia masakan..

Sis Lin said...

wehuuuu...
sapa tak kenal kak ummi kita oiiii...
jgn main2 sekali dia 'ngap'..yee kita tggal 'ngep' aummmmmmmm

Liza @ Adzriel AB said...

ramai yg sayang kak ummi