Wednesday, January 12, 2011

Stuffed Bun

Salam...selamat pagi semua....sarapan apa tu....mee, nasi lemak, nasi impit, roti??? Hehee...akak kalau sarapan mmg x suka yang berat2...dapat roti camni seketul jek...leh tahan sampai tengahari laaa...tapi tengahari lak x suka makan nasi, so melilau-lilau lalu kat dapur, sambar lg sebiji bun nih...hahaaa...ok la sampai ke petang...Dinner kena amik awal sikit, pastu baru lena tdo kan..kan...Kali ni akak sengaja nak habiskan sikit lagi inti samosa daging kelmarin tu....so sumbat lak kat burger bun ni pagi semalam...pastu celup dalam telor yang dipukul sedikit dan goreng. Aiman sambar 2 ketul bawak bekal ke sekolah pg semalam...hehee....Layan je la gamboorrr ek...

3 comments:

Alin said...

sedapnyer kak umi

♥LOVE2COOK♥ said...

Hi Kak Ummi, hru doing dear???

Thanks for visiting me amidst your busy schedule ya!!! :D

Love pun tgh bz as my son is in Std One now. He cool je..mummy yang bz entah apa!! hahaha ;)

Stuffed bun looks good! I used to stuff some sardines/mackerels. ;)

Sari Yusa Ibrahim said...

Kak Ummi, biar betul... hari2 mmg cenggitu ker Kak Ummi makan? Sy kalu pagi bolehlah takat mkn roti sketul tapi tghari msti mau nasi... nasi... adoi! Rasa nak pitam kalu tak dpt nasi.. bak sinilah roti tu seketol