Sunday, July 5, 2009

Udang Nestum - Untuk Makan2 Kat Ofis..

Okaayy ni pun menu yang akak bawak ke ofis untuk makan2 dengan budak2 ofis Jumaat kelmarin...Dah penah wat ni..kira ulang tayang la niii...so cuci2 mata la yaaa..lately ni kerap pulak keluar resepi udang...Yang ni special untuk budak2 ofis akak tuh...Seronok jugak makan ramai2 camni..x sedor je bertambah nasi...hehe...ada member ofis akak kata bila tengok lauk masing2 bawak, mcm nelayan nak turun ke laut...makan berat wooooo...so layan resepi kat Sini ya...

6 comments:

ain said...

mesti rangup kak ek..???

amoza said...

macam best je... ingat nak cubalah wat resepi ni...

blogresipi said...

Best nye.. nak keje satu ofis ngan akak lah bleh tak? pleaseeee.... :D

Jo said...

Ohh, I love udang nestum, especially the crunchy and crispy bits. Best part about this dish is if the prawns are fried really well, you can practically eat the shell as well.

grow2g3th3r said...

akak.. bestlah resepi2 akak ni..

ummi said...

Ain -
Memang rangup tang nestum tuh! Sedap makan panas2..

Amoza -
Bkn mcm best jek, memg best, dijamin..! hehe

Ijan -
Meh la dtg keje, ganti akak, tp duit gaji msuk akaun akak eh..nak? ekekee...

Jo -
Yes! You're right..! It's really crunchy just after fried...We can finish it all over...even the shell as well..hehe

grow2g3th3r -
Best eh..time kasih..hehe