Tuesday, July 28, 2009

Kenangan Merempit Dengan Kak Ina KL

Ni entry yang agak lama tertunggak..baru sempat nak letak...Hari tu pergi KL lepas Ummi jumpa dengan Kak Ina, Kak Intan, CT dan Doc. Inahar, Kak Ina sempat bawak Ummi pergi merempit jap ke Pasar Pudu...bersungguh betul Kak Ina nak bawak Ummi ke situ..dan hasilnya, terpaut jugaklah koleksi pinggan mangkuk ni...Thanks to Kak Ina yang sanggup bersusah payah, memang terpaut terus dengan piring kuih comel leper dan kecil berbunga kangkung ni..cukup murah..Lepas Kak Ina hantar Ummi balik ke rumah adik di Gombak, adik Ummi pulak berkenan dan tanya kenapa beli sikit sangat. Aah..apasaii Ummi amik 6 keping je eh..kuat iman gak la ni eh..heheee...Adik pun kata, nak gi cari gak la piring comel ni..
Cantik tak...kena sangat kalu letak pulut sambal dalam piring ni..or kuih2

Pinggan bujur bunga kangkung hitam ni, x banyak dah tinggal..kena pilih2 yang elok sikit.

Mangkuk ni pun tinggal beberapa biji je masa Ummi beli tu...cukuplah satu dulu..

Cantik kan...

4 comments:

faiz said...

Salam ummi.. popular semula nampaknya pinggan mangkuk bunga kangkung nie kan..nampak cantik la plak..ingat nak p rembat jugak ar...

ain said...

betullah kata faiz...now ni dh merebak virus kumpul pinggan2 lama ni.

psst..cantik mangkuk lauk tu!

hijriah-hidayad-hiwayat said...

amboi...amboi kak ummi...dah terjangkit dek CMG dah no...

ish...ish...tp memang lawa

kak ina kl said...

salam ummi..alahai segannya bila ummi show gift dari akak..

nanti datang ke kay ell kita beli lagi ye..