Saturday, June 19, 2010

Roti Sosej & Egg Cheese Paratha

Sarapan sempoi di pagi Sabtu....mood holiday x habis le kot..masih bermalasan jek...rasa nk wat kek pun malas..nak masak2 pun setakat nak habiskan belen2 bahan basah je nih.....daging kisar ada sikit, spaghetti ada sikit, capsicum ada nmpak mcm muka merajuk jek...hehee..tengoklah apa yang jadi kang...so meh la layan sarapan pg tadi dah merangkap brunch lak kat anak2 akak..diaorg makan lewat....abanglong Expo TUDM td, balik terus pi 2 kenduri dgn geng2 dia..Najwa pun outing dgn member dia, Najiha baru je makan....Aiman pi tusyen ni, balik japgi lapor la tuh...hehee...layaaannnn...xyah resepi la kan..

3 comments:

nadz said...

Assallamualaikum,

Yang sedap apabila seorang ibu memasak untuk anak-anak..apa-apa mak masak sedap..mak no 1.
Sedapla tu maksudnya sarapan tu.

MamaFaMi said...

Mana cukup makan banyak tu Mi... ni kasi makan ke kasi amek bau je ni? :P

Jay said...

Lovely mouth watery recipe...I can't wait to try it.