Monday, April 12, 2010

JELAJAH BLOG IBU Oleh Ben Ashaari


Okayy semua adik-adik bloggers terutama kaum ibu, x kira ibu lama ke ibu baru ke....ni akak nak war-warkan jika anda mahu blog anda diterjah oleh BEN ASHAARI, seorang blogger tegar yang tengah meletup-letup dengan sesi TERJAH BLOG sekarang ni.....sila maklum kepada beliau dan ikuti syarat-syarat yang tersangat ringkas, x kena bayar sesen pun...hehe

Budak Ben ni mmg tengah berkobar-kobar dengan kerja amalnya nih..heheee, eh betul apa...x caya pergi tengok dah berapa banyak blog dia terjah dan berapa ramai yang mintak diterjah...dan hasilnya mmg memuaskan hati!!! Jadi kali ini, Ben mintak akak hebahkan di sini...so sila klik DI SINI untuk cerita seterusnya...

Okayy Ben, selamat berjaya menceriakan dunia blogging dan mengeratkan silaturrahim di alam cyber nih....jangan ko sampai x tdo udah ler...dan kepada Azlina, bawak2 bersabar la dengan peel baru Ben ni eh...heheee

3 comments:

BEN ASHAARI said...

salam ummi

tq ummi .. huhu .. tak larat dah namun tetap di gagahi jua ... dapat sup ekor sedap gak nehh..

Mat Gebu said...

Habis laaa...kalau kak ummi yg promosi, segala jenis Ibu serang blog koo Ben....

ummi said...

Ben -
Wkmsalam..hehee..ko x larat ke dah? Ciaann...xpalah wat keje amal mmg camtu...x tdo, x makan, x mandi...hehehee..Suh Azlina wat sup kat Ben..

Mat Gebu -
Aah pandai la ko...tp harap2 usaha Ben ni x sesia la kan...jgn wife Ben serang Ben dah ler...sibuk2 Ben nk promote ibu lain, ibu kat rumah kena jaga hati dia gak Ben..hehehee, kan Mat kan..