Wednesday, January 20, 2010

"Buah Hati" Masuk Ward

Salam semua...sori lah yaa..sehari dua ni xda entry..sebab "buah hati" akak masuk ward, x tau la tiba2 x mau wat keje dah...lepas anak akak Aiman guna jap wat homework dia petang semalam..pastu malam akak nk switch on jek dah gelap jek...xda apa2..puas dah membelek, memujuk...x mo gak..nak kena hantar kat Pakar jugak..hehe..Pakar kata nak kena masuk air glukos la kot...So sabar la ya...akak ni, lagi la sabauuuu jek...apapun "buah hati" akak tu dah beransur pulih...tunggu discaj jek..hehee...nak tumpang yang anak2 punya laptop, kebetulan pulak tiga2 orang tu xda pulak skrg...hehee..Ok, nnt dah ok, akak bersiaran kembali eh...maybe esok or lusa...muaaahhhhssss...

8 comments:

K.Nor said...

sakit apa la pulak tu.. kena serang virus ke? dah admit ward tu boleh g melawat tak? ermm nak kena bawak apa ek.. buah limau? anggur? epal? ke nak muffin cekelat? hihihi....

ain said...

terkujut saya! ingatkan hubby akak masuk ward, upernya desktop akakkk!! saya nyer desktop ni pun mcm ada tanda2 nak sakit, lappy zati tgh masuk ward gak, tinggal lappy sy je ni yg 100% sihat. kalau jatuh sakit gak, alamat terus tak bersiaran le saya nanti.hihi

JC said...

Kesian kak Ummi buah hati dia sakit hihi..tapi tk pe bole relax2 kumpul n3 banyak2 bila dah baik bole buat posting banyak2

Azita said...

Salam Kak Ummi,
Kalau buah hati masuk wad, mmg mati kutu jadinya. Kalau ada backup lain, sng skit hati ya... Apa2pun, akak kumpul dulu n3 akak tu. Dah discharge nti, akak pulun le betul2 ya..!

Drama Mama said...

salam, alah kesiannya buah hati... tapi kesian akak jugak tak dapat menjenguk dunia 'luar' sebab buah hati sakit. hiks

http://twinkywinkystars.blogspot.com

blogresipi.com said...

Salam kak Ummi,
Alahai sakit pulak buah hati akak tu... cepat2 baik ye.. kak ummi tak boleh cuti lama2 dari blogging tau.ehhhe

Cat Cat said...

oooh,, tak ada pc cam patah kaki, kan...???

Ummi said...

Nor -
Alah Nor bese lah sakit2 bila dah puas kena ketuk2 kan..hehe..Ish nk bawak buah jgn fikir2, susah2 sgt bawak aje semua yg Nor sebut tuh..hehe..jnji leh makan..

Ain -
hehe..nsb x lemah jntung ya Ain..emm akak ni malas la nk ber"laptop" suka desktop lg, screen besauuu gitu..hehe..lgpun, dah ada 3 laptop anak2 sekali balik, rumah dh mcm Cybernett la pulak! hehe..

JC -
Yo la Jun, apa lg nak dikata...kumpul2 pun kang jenuh nk letak edit n letak entry..udah le masa x berapa ada..hehe

Azita -
Hehe..mmg pun, mati kutu dibuatnya..emmm x tau la, nk pulun byk2 pun kang masa lak x sempat..hehe..InsyaAllah la ya..

DramaMama -
Aah ya laa..xpa, kat ofis leh gak la jeling2..hehe

Blogresipi -
Hehe..sian akak kan, kan...tp sonok gak cuti blogging..dpt rehat lelama sikit..hehe..tp hati rindu la aiih nak ketuk keyboard..wakaka..InsyaAllah, ptg ni dah boleh discaj buah hati akak tuh..hehe

Cat Cat -
Hi Cat, how r you?? Aah la Cat, patah kaki je ler, belum patah hati..hehe