Sunday, January 10, 2010

Basic Bread Bekalan Najwa (Entry Tertunda Lagi..)

Sori lagi la yaaa...entry tertunda jugak ni...bekalan untuk Najwa haritu....Roti yang sangat sedap dan enak bangaatttt!!! Lembut, gebussss....Dah selalu akak buat ni, klik je lah resepi kat Sini ya...
Ada lebihan x muat loyang..akak letak dlm acuan kecil...cantik la pulak naik bulat jek..hehe

Fresh from oven...!!

7 comments:

E-na Zarina said...

Salam k.ummi...
gebussnya roti tu,,,geram nak ngap!!!

MamaFaMi said...

Hmm.. dah pernah wat ke lom roti ni eh? Nanti check kitab dulu. Kalau lom, bolehlah cuba. Dahnya, tuan tanah promosi sket punya baikkkkkkk lagi!

blogresipi.com said...

Gebu sungguh tu nampak roti kak ummi nie.. especially gambar yg first tue..geram tengok !

bungacahaya said...

Salam kak, saya ni sbnrnya minat baking. Tp saya tak pandai guna oven. Selalu wat kek kukus jer. Bg la tips guna oven. Cthnya : 175C selama 20 minit maksudnya camne tu?

Watierman said...

Siaran tertunggak yg sangat menggoda!!

Ummi said...

E-na Zarina -
Memang gebuss pun E-na, x tipu pnyerrr..hehe

MamaFaMi -
Hehe..xyah bukak kitab la Ma, buat jek..msuk je dlm BM Ma tuh..mst dah lama rihat..Ayat ku itew, tiada yang tidak benar, melainkan semuanya benar belaka..!! hehe

Ijan -
Ha, kalu dah geram apa lg Ijan..meroti lak kiteeee...hehe

Bungacahaya -
Owh ya ke..senang jerk..makna 175 darjah Celcius tu untuk suhunya..dan tempoh berapa minit tu ikutlah resepi yang diberi tu..tp kadang2 boleh adjust ikut oven masing2 sebab x sama jenis kan..tempoh bakar pun kena tgk jgk, leh tambah masa jika kek/roti belum masak...senang je kan..

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片