Monday, January 4, 2010

Selamat Hari Lahir Yang Ke 21 Abanglong..

Hari ni terlambat sikit nak letak entry buat anak akak Amirul Hazmi....baru je sampai dari Arau ke Gombak jam 10 malam tadi...pagi ni baru akak balik ke Kuantan...Sori lah abanglong, no cakes, no cards, just a special wishes....Selamat Hari Lahir Yang ke 21...Waaahhh dah besar anak bujang mak ni eh..dah boleh mengundi dah nanti...hehe...Apapun, mak doakan yang terbaik sentiasa untuk abanglong dalam mengejar cita-cita dan berjaya dalam kehidupan di dunia dan di akhirat...insyaAllah...Ke mana ataupun apapun yang abanglong lakukan, ingat dan bawalah wajah2 emak dan abah...agar abanglong sentiasa mengingati segala pesanan yang telah kami berikan dan sentiasa bersyukur atas anugerah yang telah dilimpahkan Allah swt. kepada abanglong....amiiinnn..

Xpalah, nanti balik bercuti mak buat kek eh...or anything you want...hehe...muaaahhhssss!!!

14 comments:

MamaFaMi said...

Happy birthday buat Abang Long. Hensemlah anak mak ni... Dah besar panjang dah. Moga berjaya dalah kehidupan di dunia dan di akhirat. Amin....

LOVE2COOK said...

Happy 21st Birthday to AbangLong! May success be with U all the way...:)

Mat Gebu said...

Hepi besday utk abg long..baru 21 ke..ish sebaya dgn pakcik mat laa (hahaha...kak ummi kalau baca ni, terus dia mual dan loya..silap2 muntah ijau semua keluar!!!)..Moga panjang usia, murah rezeki dan dipermudahkan kehidupan didunia dan juga akhirat....

JC said...

Salam kak Ummi...happy bday utk abg Long & happy belated bday utk Najwa....semoga sucsess selalu..take care

K.Nor said...

happy belated birthday utk anak bujang ummi tu ya...

Jun said...

ummi..happy birthday to abg long...4hb? kalau ye..sama birthdate with kakak (nabila) nih..
hmm..dh leh ngundi yek ummi..dah leh ade awex ni..opps!

CT Delima said...

selamat ulang tahun abang long....semoga apa yang mak pinta dan doakan agar termakbul segala. Doa dr "aunty"..aunty ker huhuhu..semoga berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi..aminnnnnnnn

LaN KidA said...

Salam...Happy Besday Abg Long...moga success....kalau dah ado gefren copek2 beritahu omak ...sonang nak masuk meminang...haha

ain said...

happy 21st bday utk abg long. semoga jd anak yg soleh dn dirahmati Allah hingga akhir hayat!

Fa'e said...

hepi besday abang long... wah dah besau anak2 k ummi ekk! bila la anak2 sy nak besar panjang ni? tak sabo nye nak tgk... hehehe

Watierman said...

Salam Ummi...kebetulan pulak Birthday Along Watie pun hari ni juga..but a year younger...Dah besar ye...Happy Birthday buat Along...Untie doakan moga berjaya dalam hidup dan menjadi anak yang soleh dunia akhirat....ingat pesan mak ayah yer nak!

blogresipi.com said...

Happy birthday AbangLong!!!
Nanti mintak kek besar2 ngan mak ye.. pehtu kite kongsi.hehehe

hijriah-hidayad-hiwayat said...

x lama lg...dpt menantu la pulak...hehehe

Ummi said...

MamaFaMi -
Thanks on behalf Ma..hehe..encem eh..mst mcm abah dia kan..hehe..mmg dh besau panjang pun dah..tinggi jek harapnya..isi kurang..wakakaa...

Love2Cook -
Love, thanks on behalf for all the wishes..

Mat Gebu -
Ha ada pun ko Mat...hehe..aah laa, mmg pun abglong sebaya je umur dgn ko...eh apasaii tekak akak mual ni eh..mst nk kuar balik isi perut ni ha..adik Mat wat lawak la abglong..hehehee..btw, thanks la Mat..

JC -
Wkumsalam Jun..thanks ya doakan yg baik2 buat abanglong..harap2 dimakbulkan..

Nor -
Thanks ya Nor..hehe

Jun -
Thanks Jun..hehe..mmg dah leh ngundi..bab aweks tu, alahaiii ramai kot..kawan2 jek..tp masa musim telenovela Secreto D'Amor dulu (masa dia form 5) mmg org panggil dia Alexander..hehe

CT Delima -
Time kasih byk2 ya CT doakan tuk abglong..hehe..nak suh abglong pgil kakak pun ok..hehe

LaN KidA -
Lan, thanks on behalf la yaa..hiisshh jgn disobut2 laeii..biar dio poket ponuuhh dulu la kalu nok menantu pun...kang toruk omaknyo ni nak nanggung eii..hehe

Ain -
Time kasih banyak2 la Ain...semoga kejayaan yang sama juga untuk anak2 Ain..

Fae -
Time kasih Fae...aah dah besau pjg..xyah risau la Fae..sekejap je masa berlalu..esok2 lalu kat Fae tgk dah tinggi dari kita..hehe

Watierman -
Wkumsalam Watie..hehe..owh same date eh dgn Along Watie tuh..hehe..ni bkn besor pjg lg Watie, dah tinggi menggalah dah..hehe

Blogresepi (Ijan) -
Thanks ya Ijan..hehe..Abglong kalu dpt kek cokelat..x berapa igt kat orang dah bila makan..hehe

Hijriah-Hidayad -
Oppps..bab menantu biar letak tepi dul la Hijriah..hehe..bior lepas belajor, keje pasal2 dulu la harapnya..amiiinn..