Sunday, April 27, 2008

Tag Dari Ctnik




Emm..puas juga nk menyudahkan tugasan dari Ctnik ni...bz memanjang, hari ni la baru boleh sikit nak mengadap laptop ni..So, tengok2 lah apa yg ada kat bwh porch kak ummi ni ya Ct..tu je laaa yang adanya..tu pun ada yang hidup segan mati x mau...wakakakaaa...! Macam pokok pandan tu...sebenarnya dh byk kali cuba tanam..yang ni lah baru nmpak gaya nk duduk kat dunia ni..asyik mati je..hehe..tangan panas kot!! Kat rumah ni xda sgt pokok berbunga..bnyk yang hijau2 je...pokok2 kari, kunyit, selasih n pegaga tu hubby yang tanam..hehe..ummi suka tanam pokok bunga hijau2 gitu jeee....hiks!!




















2 comments:

ctnik said...

salam kak ummi

huhu..jeles a atgk pokok kari dengan pokok kunyit tuh...huaaaaa..itulh pokok yg pyh nk idup kt sini..huaa...

wa..puas ati betul tgk garden kak ummi..hijau jerk...

pasal tag,jap agi ct mai ambik.

Ummi said...

wkumsalam ct..aa nsb pokok tu nk tgk dunia ni..akak dh brp kali tanam, berapa kali mampus dah tau! Akak gertak sikit..haaahaaa..! Alah mana ada garden cam org..tanah sekangkang kera je..lain-lain dalam pasu leee..hehe..tk sudi dtg amik tag akak tu..