Sunday, November 21, 2010

CERITA KREATIF: Aku Nak Bagi Ben Ashaari Hadiah...Close dah ke?

Waaaaa...balik cuti ronda2 dapur Mat, dapur Mama ternampak pasal segmen Cerita Kreatif yang dianjurkan oleh Ben Ashaari blogger muda (*muda kee...) dan terkenal seantero alam cyber nih! Boleh masuk contest lg ke dah tutup ni Ben?? Nampak macam dah ada pengumuman pemenang jek...Xpa laaa..akak saja2 suka dan merajinkan diri nih...x kesah laaa...cuma nak sampai kan jugak hajat akak kalau2 laaaa Ben Ashaari terjengul kat pondok akak, ni jek la yg akak boleh hidang kot...hehee!

CERITA KREATIF: Aku Nak Bagi Ben Ashaari Hadiah

Ben diet kan...haaa, boleh la tibai Salad Udang Pengantin nih, spesel 2 hala 1 tujuan, hehee....mana laa tau, lepas makan nih, aura pengantin lebih sikit....so udang or seafood nih bagus tuk dapatkan zuriat lelaki....heheee, jadi sesssuaaaiii sangat la tuh.....pastu kan akak akan kukus pulut kuning la tanda doa selamat panjang umur, murah rezeki, dan moga dimakbulkan segala hajat dan doa Ben selamat nih! Pasal sumber kewangan insyaAllah dari sumber akak yang ciput dan halal laaa, insyaAllah....setakat nak menyediakan menu nih...x larinya budget..hehehee...So, in advance... Selamat Hari Lahir Ben Ashaari (98 patah perkataan)

Salad Udang Pengantin

Pulut Kuning Lapis

7 comments:

Mat Gebu said...

Waaa..saya pun nak salad udang ituu...

BEN ASHAARI said...

Salam kak ummi.. lom tutup lagi neh.. hehee.. huhu.. udang eh ? hehehe.. zla suka udang ..tapi ben ? hahaha.. tungguuuu ... haha.. tqq kak ummi ...

Ummi said...

Mat -
Ko xleh makan udang...ko tgk je lah..hehe

Ben -
Wkmsalam...hehe..Awat x suka udang eh? Ni dah masuk grup garu-garu mcm Mat ke kalau makan...xpa laa, Ben amik telor jek..xpun akak wat salad buah je laaa..hehehe

Mat Gebu said...

kak ummi - pstt..salad buah lai okey!..

Aisyah AR said...

share yok!!!!
good luck ya!!

nur said...

wah bestnya salad tu
ALL IN ONE

wannurfazrini said...

konpem ben terima pyaaa!