Wednesday, October 20, 2010

Happy 12th Birthday Aiman Hazwan

Happy Birthday to you...Happy Birthday to you...Happy 12th Birthday to my youngest boy, Aiman Hazwan....Mak, abah, abang dan kakak semua doakan, semoga kejayaan, kecemerlangan dan kebahagiaan hidup di dunia dan akhirat jua yang akan mengiringi kehidupan Aiman. Harap dalam lindungan Allah swt. selalu hendaknya...Kami semua sayangkan Aiman...muaaahhhh! muaaahhh! muaaahhh!

Waaaaa...posting yang terlewat dari Gombak ni....Dari tengahari tadi dah nak letak gambar2 untuk entry ni selepas acara potong kek la kononnya..tp blogger tengah dalam penyelenggaraan hingga kul 5 ptg ni td. Xleh upload image...ni baru boleh.... Kali ni x sempat la nak baking kek tuk Aiman sebab lepas ofis semalam dah pecut ke KL sebab kena hantar Najiha ke Uitm Shah Alam kejap pagi ni....So dah siap urusan Najiha kita pi Jakel sambar2 kain dulu...hahahaa..pelanggan pertama la jugak kiranya, tolong tolak naik pintu Jakel Shah Alam tu..hahahaa...kul 11 lebih bertolak balik ke Gombak dan belikan besday kek ni tuk Aiman....So, jamuan ringkas je lah di rumah mak sedaranya tadi...hehee..okay la Aiman kan....Japgi nak balik ke Kuantan daahhh....K, layan laaa Oreo Choc Cheese Cake ni...sedaaaaapp gaaakkk...hehehee



19 comments:

Mat Gebu said...

Hepi besday utk aiman dari pakcik mat..

Siti Indrawati said...

Hepi birthday Aiman..semoga menjadi anak yg baik dan berjasa untuk famili,amin..

Jay said...

Happy b day Alman...wishing you many many more...:)

Tasty Appetite

K.Nor said...

happy birthday aiman.. dah besar ya.. next year dah masuk skolah menengah.. smoga cemerlang dlm pelajaran dn kehidupan dunia dan akhirat.. aminn... hehe.. emak buat kek kat kedai ya.. :)

Syue Mustafa said...

Selamat hari jadi buat Aiman. Semoga mendapat kejayaan di dunia & akhirat.

ilahjy said...

hpy birthday aiman..sama dgn pok cik kob..18 oktober yg ke 49..najihah di UMP tak dpt smbut..huhuu sedapnyee kek tuu..cik ilah baru siap buat brownies utk kakak2 tapi tulis hpy brthday pok cik kob..sbb 18 okt tak buat kek bz ya amat dimelaka...

Mas said...

happy birthday aiman, moga menjadi anak yang soleh dan menjadi insan yang berguna dan berjaya didunia dan akhirat.

Deliah's Deli said...

..happy birthday to aiman..:)

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

happy birthday aiman..

wah kek oreo....coklat tu...nksikit

Ayu said...

Happy birthday to Aiman.
Semuga jadi anak yang baik, cerdik, baik budi pekerti dan hormati orang tua..
semuga juga dipanjangkan umur murah rezeki dan berjaya didunia & akhirat ya..insyaallah

Yatie said...

Salam K.Ummi,
Happy Birthday Aiman...moga pnjng umur, sihat selalu, murah rezeki, menjadi anak yg soleh dan semoga berbahagia hidup di dunia dan di akhirat. Aminn.

Lin Rosly said...

Salam Aiman...
Allah Selamatkan Kamu....Semoga Di Panjangkan Usia, Di Murahkan Rezeki, Di Berikan Keberkatan Dan Hidayah...Mudah Mudahan Lulus Dg Cemerlang UPSR Nanti....Aminnn...

Belajar Rajin2 Tau!

Jun said...

hepi besday aiman....dpt kek gak, ahakks!...

ohoeya858.blogspot.com said...

Happy birthday Aiman Hazwan..

fara dean said...

Hepi Buffday Aiman..
acik doakan aiman berjaya dlm UPSR..n semoga jadi anak yang cemerlang ..soleh..amin
*kak ummi, klau aiman masuk asrama..honeymooney la akak..hihi**

hana said...

aimannnn... epi besdayyyy! terasa aritu cam kicik lagik! kok kejap jerk dah nampak bujang si aiman nih.. auntie doakan mudah2an berjaya dunia akhirat menjadi kebanggaan wat mak n ayah...*pstt fara, haah la kan kan kan..honeymoon gler mak ngan ayah dier aiman xde.. rimau makin ganaz, rebit makin jinak.. kikikiki

Yati Ali said...

happy birthday aiman...

Ummi said...

Mat -
Aiman nak kek dari pakcik Mat tu..hehe

Siti Indrawati -
Aminn...Time kasih atas doa tu yea..

Jay -
Thanks...so nice of you.

Nor -
Amiinn...Thanks atas doanya ya Nor..haha..sesekali tibai kek kedai, tp org kita punya kedai..hehe

Syue Mustafa -
Thanks yaa..

Ilahjy -
Thanks Ilah, waa rajin gak Ilah nak buat belated cake yea..hehe

Mas -
Amiinnn..Thanks la doakan Aiman yea..

Deliah -
Thanks Deliah.. ^__^

Siti Rahayu -
Hahaha..sambar apa yg ada je tu Ayu..thanks yea..

Ayu -
Terima kasih atas doa tu, semoga dimakbulkan dan yang baik2 jugak tuk Ayu yea..muaahh

Yatie -
T/kasih banyak Yatie..moga dimakbulkan...amiiinnn

Lin -
Amiinnn...terima kasih byk Lin sudi singgah dan doakan Aiman..

Jun -
Hehee...kek instant Jun..ok la tuh..hehe

Ohoeya -
Thanks!

Faradean -
Amiiinnn...thanks doa tuk Aiman..tp bab bulanmadu tu..hehee..hari2 kalau boleh kan, kan..hahaha

Hana -
Amiinnn...time kasih la mokcik Hana oiii...waaaa kejiiii...honeymoon xleh ganaz2..hahahaha

Yati -
Thanks ya Yati.. ^_^

ProfHariz said...

Selamat Ulang Tahun Kelahiran :) Semoga dipermudahkan segala urusan :)