Tuesday, September 8, 2009

Bubur Chacha Keledek

Okayy menu hari Ahad kelmarin ni...teringin pulak nak berchacha..hehee...So layan je laaa...suka betul bubur ni....Akak boleh ulang2, x makan nasi pun xpa...hehe..Resepi ulangtayang je ni..kalau nak gak klik kat Sini yaa...

4 comments:

ain said...

saya pun suka bubur cacha keledek ni. selalunya mak yg buat, nak buat sendiri..mcm tak sesedap mak punya. hehe

geraugebang said...

kita pun suka. tapi selalu tak berapa nak menjadi. terlebih pekat sangat.

makcikkantin said...

wah sedapnye...very colourful

shima said...

salam ummi...
lama x jenguk ummi..huhuu selamat berpuasa!
wahhh sedapnya nampak bubur chacha tuu nak2 yg ada ubi dlm dia..mmg sesuai betui wat tuk berbuka..
psst berkenan benor ngan bekas deseert ummi tuuu adeiii meleleh makyung tgk pinggan mangkuk cun2 nih!