Wednesday, September 15, 2010

Salam Aidil Fitri, Minal Aidin Wal Faizin

INI ADALAH STICKY MODE ENTRY,YANG TERBARU SILA SCROLL KE BAWAH..

Salam buat semua pengunjung Home Sweet Home...Di kesempatan ini akak ingin mengucapkan Minal Aidl Wal Faizin dan Selamat Menyambut Syawal kepada semua...Dengan rendah hatinya akak menyusun jari sepuluh memohon ribuan ampun dan maaf kepada semua sekiranya terdapat keterlanjuran kata dan usik-usikan di sini yang mungkin tidak enak dibaca dan mengguriskan hati. Sesungguhnya ianya hanya gurauan dan tidak terniat untuk melukakan. Paling akak nak mintak maaf ialah kepada 2 orang jejaka gebu dan macho ni (*hahahaaa...) iaitu Mat Gebu dan Ben Ashaari lah yang selalu sangat duk bertunggu bertangga kat YM akak, kejap2 diaorang usik akak, kejap2 akak yang usik2 dan kenakan diaorg...hahahaa...tp kalau x usik diaorng ni mmg mcm makan kuih koci xda inti la gitu...xpun makan lompat tikam xda air gulanya...hahahaa..

Kepada yang akan balik ke kampung halaman atau di mana jua anda berada, hati-hatilah ketika memandu dan patuhilah isyarat2 jalanraya dan semoga kita selamat sampai ke destinasi dan dapat merayakan Syawal yang dinantikan.

Semoga Syawal yang menjelma akan mengembalikan kita kepada fitrah diri yang sebenar dan memberi ganjaran dan pahala atas amalan yang dilakukan sepanjang Ramadan. Terasa sedih dan sayu bila Ramadan sudah hampir meninggalkan kita semua...Semoga kita dipanjangkan umur dan diberikan kesihatan yang baik untuk bertemu lagi dengan Ramadan di masa akan datang...amin, amin..ya Rabbul 'Alaminnn....Salam penuh kemaafan dari akak sekeluarga untuk semua!!

11 comments:

Anonymous said...

Selamat Hari Raya Kak Ummi ..Maaf Zahir dan Batin

Kak Rose said...

selamat hari raya buat ummi sekeluarga, maaf zahir dan batin

ain said...

salam aidilfitri serta maaf zahir batin utk kak ummi sekeluarga juga!

SUHAIDA said...

selamat ari raya ..maaf zahir batin..

sian kak hana kan dia punya gambar kena ciplak

eMMe said...

salam aidilfitri buat Ummi sekeluarga...

LiFe KaMi said...

Selamat Hari raya dari kami buat kak Umi sefamily..

ijayuji said...

Salam kak ummi, selamat menyambut lebaran buat akak sekeluarga d sana halalkan segalanyer apa yg kita ambik dr blog akak, zahir dan batin, hati2 bwk keta mkn beskut kat umah org jgn abiskan hihihi...

Cendana Kasih said...

Salam Aidilfitri buat akak sekeluarga. Semoga bergembira bersama keluarga tersayang. Maaf dipinta andai ada bicara mengguris perasaan sepanjang perkenalan di alam maya ini. SELAMAT HARI RAYA

SFarhana said...

Selamat hari raya kak ummi. raya nanti mesti masak sedap2 ni kan. :)

Yatie said...

Salam Kak Ummi,
Selamat Menyambut Hari Lebaran....semoga ceria di pagi syawal...Maaf Zahir Dan Batin dari Yatie sekeluarga..berhati2 di jln raya..

Lee said...

Hello Ummi, salam aidilfitri, selamat hari raya to you and all at home.
Have fun, and happy holidays, simpan satu lagu dalam hati, best wishes, Lee.