Tuesday, September 21, 2010

Roti Jala Untuk Kawan Anak-Anak

Baru-baru ni sebelum anak akak Najwa balik ke Arau, dia sempat lah pergi raya gathering dengan ex-schoolmate nya di TC. Pastu dia ajaklah geng2 BFF dia semasa secondary school dulu tu datang beraya ke rumah bersekali dengan emak salah sorang kawannya jugak. Borak sakan la akak dengan maknya tu..hehee. Ada jugak sorang kawan lama Najiha datang pada waktu yang sama...So akak sempat masak kuah kari ayam dengan roti jala je laaa....So layan gambar je la eh...xyah resepi la eh...Ada banyak resepi roti jala kat dapur akak ni, boleh cuba mana2 satu...tp yg ni akak guna resepi akak biasa buat tu je laaa...


gambar ikhsan dari blog my daughter Najiha la pulak...loohh, Najwa x letak entry ni...Thanks k.De!

Kari ayam yg dah tinggal sikit jek...

7 comments:

Mat Gebu said...

Mak siapa laaaa yang rajin sangat nihhh...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

rajinnya kak ummi

kalau mai umah ayu..minum biskut raya jerlah kot,,,heheh

핑크색의 여인 said...

auntie,besh sgt roti jala2...kueh raya pown semua sedap2...next raye;kompem kne g umah auntie lagi...:)

Anna Qawina said...

Salam Hari Raya kak..rajinnya akak menjala..cantik lak tu, kalo saya gerenti ader yg putus2 jala jala tu, tak lekat kalo jala ikan..haha

nak try buatla hari minggu ni kalo ade rajin..

Cik NeyNa said...

perghhh...
sangat sexy..begitu mengiurkan itu roti kirai..

Cik Shiqa said...

sedap nye tgok...

cik bella said...

sy suke roti jala!!tp sy suke cicah kuah jem ade durian.nyummy!