Tuesday, June 3, 2008

Kunjungan Oleh Sahabat Alam Maya..!!

Ni jelah gambar yang sempat diambil..Suami Izan pulak duk snap picture.
Anak sulung Izan pulak pemalunyaa...

Zulaikha anak bongsu Izan tersipu-sipu malu dengan dengan Auntie Ummi ek!

Sedikit cheese tart untuk Izan sekeluarga....
Gambar semasa makan2, lupa pulak la nak snap, ish ish..!
(*selalu macam tu..lupa ajee...)

Ahad malam baru-baru, ni Ummi dikunjungi seorang lagi geng blogger yang baru saja dikenali melalui alam maya ni iaitu Izan Umar. Walaupun baru je kenal di dunia siber ni..tapi Izan telah sudi meluangkan masa dan menyatakan hasrat ingin benar berjumpa Ummi sempena percutian beliau dan keluarga di Kuantan baru-baru ni..Tapi juadah ringkas je sempat Ummi sediakan memandangkan banyak sangat undangan kenduri pada hari Sabtu dan Ahad serta urusan menghantar abang long balik ke Matrikulasi petang Ahad tu..Sori lah Izan, ala kadar saja...Lama jugak kami berborak, jam 9.30 malam Izan dah nak balik ke tempat penginapannya di Vistana Hotel. Apapun, terima kasih kepada Izan, suami dan anak2 yang sudi menjenguk ke rumah dan suaminya sporting je nak teman walaupun hubby Ummi xda, still di Tioman lagi..

1 comment:

shima said...

salam ummi...sonok kan bila jumpa bertentang mata...walaupun sblm ni cuma berkwan di alam maya tp kemesraan tuh terasa mcm dah knal lama...harapnyerr hubungan ni akan kekal berpanjangan..insyaAllah...