Monday, May 26, 2008

Jom Makan-Makan Kenduri Di Jerantut - Selamat Pengantin Baru Mazian dan Ruwaidi

Wajah gembira dan aura pengantin baru..
Semoga berbahgia buat Mazian dan Ruwaidi
Cakpung..Cakpung...meh masuk..

Haa..bukalah plastik tu, boleh makan dah ni..
Ish ish berabuk nnt pinggan ni, telungkup dulu la ek..Hai, kena siapkan meja makan pengantin la pulak...dah 3 orang anak kak ipar ni,
asyik Mak Anjang ni je duk contract kat meja pengantin..aiiii..
Ok, kak ngah g susun sebelah sana tu ya.. :))
Emm...kena bagi buah tgn untuk tetamu ya Kak De (Najiha)..
hah, jgn duk saja..
Ish ish, my dotter, Najwa ni..belum masanya la,
nnt hilang seri lak awal2 duk kat situ..hehe
My dotter, Najiha..amboii tumpang sekaki gak..
Masa bila depa duk buat keja ni, x perasan la pulak...

5 comments:

Dianne said...

Slamat pengantin baru,semoga kekal hingga ke syurga,insyaallah

Mus_Astley said...

Hmmm.. Kak Ummi.

Artikel kali ni something different. Seronok baca kali ni. Macam komik pulak ya? Anyway, anak dara awak semua dah besar. Tak lama lagi dapat menantu lah ya..?? Lauk pengantin awok masak semua ke..??

*sukakan pembaharuan

Mat Gebu said...

Selamat pengantin baru juga dari mat...itu anak dara sapa lahh yg dok atas pelamin tuuu...untung2 ada anak "raja" dtg pinang esok2 kann....mak dia kalau dok atas situ, bahayaa, takut ada yg kenan pulak.....hahaha...

shima said...

sbn x puas lgik teroka 'umah' ummi smlm so mai lagikkk nk selongkar kasi abessss.....muahhahha cantiklaaa meja mkn beradap tuh elok jekk tersusun :) i kwen dulu design sendiri meja mkn beradap mlm nk akad sampai 2-3 pg stay up dok arrange bunga adussss...

Ummi said...

Dayang - tk begitulah harap2nya..insyaAllah.. :))

Mus - beselah org dpur selalu citer hal dpur je, x reti nak citer bab lain..hehe..Mcm komik? Mcm2 Mus ni...Ish anak dara harap je besor masak nasi pun x reti lg, lmbt lg le nk bermenantu aiihh! Lauk pengantin bkn ummi masak, dah ada AJK kak ipar lantik hehe..kita ni cuma susun2 n hidang n layan pengantin jek!

Mat - amboii ko sempat lg memuji dgn perli sekalik ek?? Kalu mak dia naik atas tu..sume lampu liplap x mau berkelip dah hehe..terkezuut tgk pengantin tua..haha..mcm2 mat ni..:D

Shima - hehe..duk selongkar apa yg x abih lg tu? Pndai2 leee..buat cam rumah sendiri la ek..Hehe..zaman akak kawin, makan beradab dalam rumah duk bertimpuh/bersila je laaa..haha..akak lak xtau apa..tau duk makan je..hehe..ikut je apa org suruh kan..