Friday, September 9, 2011

Warna Warni Aidilfitri Lagi ^__^

Assalamualaikum.... ^__________^

Belum habis lagi dengan mood hari raya di kampung hari tuh....so sebahagian lagi gambar-gambar yang akan menjadi memori manis untuk hari raya tahun ini....photographernya sama ada Abanglong dan Aiman je la kot....apa diaorang buat kat luar rumah sana...ntah laaa...hehe...Layaaannn...Kalau jemu bagitau eh...jangan ada yg keluar muntah pelangi dah laaa... Pasni baru akak masukkan entry masak la kot...hehe. Sorilah kena rangkum gambar byk2 dalam satu frame...kang panjang berjela laa nak scroll..hehe

Sampai ada yang sampai tertidor dengar amanat Tokki, ada yang menangis susah nak pujuk selepas tengok sesi bermaafan mak ayah diaorang dengan Tokki dan Tok Puan...tengok duit raya pun x berapa nak....adeeeiii... Ada yg mengada-ngada posing...hahahaa....Tokki dah sedih, tarik sapu tangan dr poket dah....alahaaiii

Macam-macam keletah....ada yang pemalu...Berbaju pink, abang sulung akak baru tiba dan bergambar bersama 2 orang anak2 daranya... Kat bawah ni semua lagak ngerisss anak-anak dara dan sepupu sepapat bersama mak dan pak sedara yang masih begawan solo....hahahhaa... Cameramannya Aiman la kot melayan gedikss2 diaorang...hehehe

Najwa in action, Pak Lang dan Mak Langnya ni x gediksss tau...cuma tumpang sekaki jeerr...hehe

Kejiii kan diaorang ni wat aksi lagak...liuk lentuk berbagai...ngadasss! ^<>^
Tapi itulah warna-warna keseronokan dan keriangan sesekali berkumpul sama-sama diaorang ni....

Aksi usik-mengusik Pakcik Ar yang masih solo-molo tu ha... Mak Adik (adik bongsu akak) pun dah x macam mak sedara dah...hehe... Merdeka Raya!!

Yang ni acara nak pi menyerang rumah jiran-jiran keliling rumah di kampung...habis semua pi "berderat" (pi berjalan) tinggal mak dengan abah jer kat rumah...hahaha... Jiran depan wat laksa penang, setengah periuk kuahnya dah surut sekali puak Haji Zaihadi datang....hehehehe..

Sebenarnya ada acara lagi hari kedua.... Acara penting dalam adik beradik Haji Zaihadi bin Elan nih...Hari Perkumpulan Anak-Anak Elan bin Duamis dan generasi...tengoklah kalau rajin, akak letak entry lagi...hehehhee...

14 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

nyapa akak x join aksi gedizzz itew sama...harus lagik gempaq gitew...teringat zaman anak dara ai...auwwww

Mas said...

selamat hari raya kak ummi...
wahh..meriahnya...
suka mas tengok gambar2 tu.....

Bitt (double IS) said...

memang hapenning sangat ramai2..tambah2 tang nak serbu rumah beraya tuh...akkekekekkee

macam ku kata said...

http://macamkukata.blogspot.com/2011/09/hati-tersentuh-hiba-bila-baca-entry.html

KuNanGKuNanG said...

amboi meriahnye..best3

Juwita Jamaludin said...

Meriah sgt keluarga besarkan.. Tambah cucu pun dah besar2 ramai lagi nampak

Princess Solehah said...

meriahnya kak sesekali berkumpul ni kan?

nur aisya humaira said...

meriahnye akak raya...ramai plak tu anak2 dara...:)

Kak Sam said...

meriahhnya.

Amie said...

suka tengok aksi gediks2 tu kak Ummi...meriah! he heheh...zaman kita dulu tak sempat buat banyak aksi menggediksss gini... hi hi hiii

~~zAnAfAhMi~~ said...

Selamat hari raya kak Ummi, samalah famili zana pun mcm tu jugak. Penuh dgn anak dara dan bujang....cuma tak sempat berfoto bila kecoh2 gitu.

Fitri Senin said...

meriahnya raya

zaitun @ kak tun said...

Hamboi kak Ummi...meriahnya, SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN :D
ramainyeeee...MERDEKARAYA!!!

Oh Oeya said...

Meriahhh!!