Monday, September 1, 2008

Salam Ramadhan...

Assalamualaikum.. Salam Ramadhan
Pertamanya Ummi mengambil kesempatan memohon maaf kepada semua atas sebarang terlanjur bicara, gurau senda, usik-mengusik yang telah mungkin mencuit hati kalian semua..Maaf jua. Semoga kita tenang menjalani ibadah puasa kali ini. Semoga amalan bertambah dan diterima Allah swt. Rebutlah peluang yang ada, kerana ianya tidak datang selalu kan..Bersyukur kerana kita masih dipanjangkan umur dan berkesempatan untuk bertemu dengan bulan Ramadhan tahun ini.
Terima kasih yang tidak terhingga juga kepada yang sentiasa sudi mengintai dapur Ummi ni...kemungkinan di bulan Ramadhan ini, Ummi tak punya banyak kesempatan untuk meng"update" entry terbaru seperti selalunya, terutama semasa hari bekerja...Maklumlah, siang kerja, petang balik keje tungggang-langgang lah memasak, pastu balik tarawih sure letak kepala je, terus zzzzzzz...hehee..yalah, nnt jam 4.00 pagi nk masak sahur lak kaann...InsyaAllah kalau ada kesempatan di hari cuti, ummi update lah mana yang sempat k...Apapun, Ummi harap anda semua sihat dan ceria melalui bulan yang penuh barkah ini...InsyaAllah jika dipanjangkan umur, Aidilfitri kita sakan lepak2 lagi k (*mcm x igt donia je cakap ni)...muaaahhhh!!! I'm gonna miss u all... :((

4 comments:

Cat Cat said...

Selamat Berpuasa Kak Ummi. Kang tunjuk gambar juadah berbuka kat Cath ya... Thank you! Hehehe.

Indonesia-Eats said...

Have a blessed ramadhan and happy fasting to you and family.

farah aminuddin said...

selamat berpuasa kak ummi.. =)

ummi said...

Cath - thanx for ur wish..oh, juadah biasa2 je Cath..kalau cuti boleh masak banyak sikit n buat kuih..kalu weekdays emmm..simple je Cath..Meh makan lopes..:)

Pepy - thanx for ur wish...are u fasting too?

Farah - tk, selamat berpuasa jugak untuk Farah...camne berbuka di sana? Masak sendiri ke?