Thursday, July 19, 2012

Jom Join "Lebih Ramai Lebih Meriah Dunia Blogging Kita Semua, Yea Gitew"

ASSALAMUALAIKUM.....

Di kesempatan ini akak ingin mewar-warkan kot ada sesiapa yang terlepas pandang la kan... Ni sapa x kenal Novelis Shahriah Abdullah yang juga peserta Masterchef Malaysia....tengok betul-betul....rapat mata ke ke skrin... cantik menawan, tersenyum ayu...sejuk mata memandang. Beliau bukanlah baru dalam dunia masakan cuma baru dalam dunia blogging je la kot...resepi-resepi beliau meletopss dan nampak sedap belaka...simple2 tp menyelerakan. Walaupun sibuk dengan rakaman dan jadual yang padat, beliau sempat jugak menganjurkan contest dan banyak woooo hadiah2 yang disediakan....terliuuurrr hakak... Contest begini memang baik untuk saling berkenalan di alam maya dan merapatkan ukhwah sesama kita selain satu cara menaikkan trafik kaaann...kaann..

Tapi tu laaa mungkin akak x sempat lah nak buat-buat contest ni, apatah lagi nak join yang keluar soalan bersiri-siri ni, takut tak terikut nnt, miss pulak...! Haha..Namun sebagai tanda sokongan akak buatnya, akak alu-alukan kalian semua singgah Sini dan baca syarat-syarat penyertaan dan cuci mata dengan hadiah2 yang dijanjikan....jangan lepaskan peluang taaauuu....

Sehingga entry ini dibuat, akak rasa Sha telahpun keluarkan soalan kuiz kedua daahh seperti di Sini. So tunggulah soalan seterusnya muncul eh.... Buat Sha, walaupun akak x join, akak sentiasa menyokong segala usaha murni untuk kebaikan sesama kita dan selamat maju jaya....semoga lebih mantopsss lagi....muaaahhh!

5 comments:

Emma said...

hehe, saya pun baru jer join semalam..bertambah meriah nampaknya

Shahriah Abdullah Novelis said...

Asslammualaikum Kak Ummi cayangggggggg aduhai terima kasih kak cayanggg kerana sudi tlg UP UP kan trafic sha hahahaa... apa pun yang penting kita semua dapat berkenalan dan kumpul teman maklumlah sha ni baru aje reti berkuiz segala ni tu pun berguru bagai nak rak! hehee... akak terima kasih ya kak.. Insyallah ada cenderahati buat Kak Ummi.. dah selesai kuiz tu nanti sha bagi tahu.. so akak pun nak kena alert hadiah2 yang tersedia tu manalah tahu ada rezeki akak... Ehhh mesti ada untuk akak jugak muahhhh cayang akak.....

Peri PiA said...

Assalammualaikum ummi :)
Semlm pg Popular nmpk buku msk dia
selamat berpuasa

quinnie said...

Assalammualaikum kak ummi

dikesempatan ini saya nak ucapkan selamat menyambut ramadhan almubarak buat kak ummi sekeluarga...:)

Gee® said...

Salam Ramadhan K.Ummi...