Sunday, May 16, 2010

Happy Teacher's Day

Salam Hari Minggu....Hari ni 16 Mei kan??? SELAMAT HARI GURU kepada semua guru/cikgu di luar sana...Untuk semua wanita/lelaki yang berpeluang membesarkan seorang insan sejak dilahirkan juga adalah merupakan guru/cikgu semenjak kelahiran anak-anak kalian dari rumah lagi....Buat guru/cikgu semua, kalian umpama lilin yang sentiasa membakar diri untuk menerangi kehidupan insan-insan yang sentiasa memerlukan tunjuk-ajar, didikan, teguran dan nasihat yang berguna sebagai panduan menjalani hidup sehingga seseorang itu menjadi insan yang cemerlang.

Oleh itu, kepada semua guru/cikgu yang tidak putus-putus memberikan sumbangan bakti kepada insan-insan di dunia ini...terimalah kad ucapan dari akak untuk kalian semua....Semoga pengorbanan kalian akan dibalas dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda dari Yang Maha Esa...Harap sudi-sudikan lah yaa..jangan malu-malu ambil kad dari akak nih..!

Dan tak lupa jugak buat anak akak, Najiha Elyani yang sempat menjadi guru ganti bagi subjek English mulai 6 April - Jun akan datang ini di Sek. Rendah Assunta Kuantan sepanjang bercuti semester, mak ucapkan Selamat Hari Guru wat kak Da eh...semoga pengalaman yang ditimba sepanjang menjadi guru ganti akan lebih mendewasakan dan membuat Kak Da kenal pahit jerih untuk mendidik seseorang anak bangsa agar menjadi manusia berguna kan...nnt Kak Da amik award ni eh, gantung kat blog Kak Da..muaahhh!! I know you can do better in your future undertakings!! There is still a hope dearie...

3 comments:

Jayanthy Kumaran said...

Happy Teacher's day...Wiwhing u a wonderful weekend..;)

CathJ said...

Happy Teachers day to all teachers.. ^_^

hana said...

kak.ummiiii.. macehhhhh!! dtg amik kad nih! selamat ari guru gak wat akak! guru masak kiter!! hehehee