Sunday, May 30, 2010

Happy 19th Birthday Najiha Elyani



Happy 19th Birthday to my daughter Najiha Elyani....semoga kehidupan sentiasa dirahmati dan dipermudahkan menuju kecemerlangan di dunia dan akhirat....amiiinnn.. Emak dan abah sayang kak Da...muaaahhhhhh!!!....Bz sungguh hari ni menyiapkan beberapa menu ececeee..konon-konon laaa...pastu pi kenduri kahwin anak bos akak lak..balik dah petang sempatlah masak sempoi-sempoi dan ajak family adik makan-makan untuk meraikan ulangtahun besday Najiha ni...sementara ada kat rumah ni, boleh la sambut gak kan, nnt dah kat U nnt, xda la mak nak ngantor kek kalu jauh sgt kan..hehee...Okay,, layaan dulu la gambor2 ni...nnt akak masukkan acara makan2 n stoberi ciskek yang dah dibedah siasat dan terburaii habiss..heheee...Akak buat ciskek ni sebab dah lama sangat tak pekena cheeeeeeessseeeee...hehee..seram jek dgr....asyik wat kek cokelaaaatt jek...
Ni gambar stoberi ciskek lapis yang duk dlm esbok akak disnap oleh Najiha tu..dah meleleh dah topping...hehee..semak samun je surronding tu...jangan ambil peduli ek..hehe

Ni lah rupanya ciskek yang telah dibedah siasat hingga terburai camni...hehee..sedap la tu kot...

Balik dari kenduri kahwin anak bos ofis, akak sempat goreng meehoon bodo je ler..hehe

Blueberry Muffins ni akak bakar pagi sebelum pergi kenduri..

Karipap inti ayam n daging ni dibawa oleh adik ipar akak...sedap..

18 comments:

MamaFaMi said...

HAPPY BIRTHDAY NAJIHA...
Moga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dipermudahkan dalam segala urusan dan diberkati dalam kehidupan.

Mesti sedap kek yang emak buat kan tu kan....

ijayuji said...

Happy belated besday buat najwa semoga membesar dgn sihat n membanggakan semuaorg dsekelilingmu dear... wah wah wah.. nak ciskek tu, nak jugak! :D kawaiiiii ne ank dara kak ummi, kawaii mcm auntie ni kan :P

ijayuji said...

aiyoooo silap lah pulak NAJIHA hihihi..gomen!

jalilah_jy said...

happy birthday najiha.. sama tahun dgn anak mak long yg no 2.. shafiqah..

najihah anak mak long yg sulung sama nama... kebetulan sama UMP dgn abg long najiha...
keliru tak nie najiha??

minta sikit kek...terliuqq mak long..

semoga dimurah kan rezeki dan berjaya dlm pelajaran dan mendapat kerja yg terbaik dpt membalas jasa ibu dan ayahmu..

hana said...

epi besday kak daaa! cam baru jerk pas jumpa aritu! tgk skrg dh mcm bleh trima menantu jerk! pakkal cik hana xde adik laki lagik! kikikiki... epi besday yer kakda! mudah2an apa yg dcita2kan tercapai... tgk stoberi tuh kalah stoberi owang jepung! kekekekee...

Johana bt Mohd Taib said...

HAPPY BIRTHDAY TO NAJIHA...

Mat Gebu said...

HAPPY BIRTHDAY TO NAJIHA JUGA DARI PAKCIK MAT (ERKK..TUA-NYA AI!!)...MOGA PANJANG USIA, MURAH REZEKI DAN DIPERMUDAHKAN KEHIDUPAN DI DUNIA DAN AKHIRAT...AMINNN..

♥LOVE2COOK♥ said...

Happy Birthday to dear Najiha! May U excel in whatever field U r in! Now, pass me some cake pls! hehehe ;D

Kakasma said...

salam kak Ummi,Hepi Birthday buat Najiha..eeee sama nama ngan anak buah asma,umur pun sama cuma najuha nie cepat seminggu kuar..hehheee semuga sukses selalu..maam bg aper kat jiha sempena birthday nie...

cikmin said...

salam kak ummi..happy belated besday tuk najiha..sweet 19 ye..dah besar anak kak ummi ni..lawa..semoga najiha berjaya dalam apa jua bidang yang dia ceburi ye..

p/s najiha semalam..darling cikmin hari ni...ngeeee..tengah pikir nak buat kek florida ni..our peberet masa bercinta-cinta dulu..ngeeee..

Watierman, rmanbkr said...

Salam Ummi....Happy Birthday a bit late ya Jiha...Moga Jiha menjadi insan yang sentiasa diberkati...panjang umur dan murah rezeki....menjadi penawar di hati ayah bonda.....19....its a...number..and growing!!!You enjoy the moments ya...surely it will never be the same next year!

Jun said...

happy birthday najiha...ummi wat ciskek woooo..sedapnyerrrr.....

Ayu said...

Happy 19th Birthday to Najiha!!
Semuga panjang umur, murah rezeki dan menjadi kebanggan ibu & ayah..

KAKTINY said...

sluuurrrppp... meleleh air liur tgk strawberry tuh.. hihihi...

ain said...

Happy 19th bday utk najiha!! semoga jadi anak yg solehah dan dirahmati Allah hingga akhir hayat! Semoga Najiha juga berjaya dlm hidup!!!

lemongrass said...

Happy belated birthday Najiha Elyani. Sungguh cantik nama tu secantik tuan empunya diri :-).
Semoga Allah makbulkan doa Najiha and doa Emak and Abah Najiha.

hanieliza said...

Salam Ummi..
Happy Belated Birthday to Najiha..
semoga sentiasa dalam Rahmat Allah SWT..

sedapnya kek ituuuu...
minggu depan ada lagi tak kek tu....

Ummi said...

UNTUK SEMUA..

TERIMA KASIH ATAS UCAPAN DAN DOA YANG DIBERIKAN BUAT NAJIHA ELYANI...SEMOGA KITA SEMUA DIRAHMATI DI DUNIA DAN AKHIRAT JUA...